Irritert

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Irritert

Postby agklausen » Fri Jul 10, 2009 6:34 pm

Er det bare jeg som blir irritert av sommergjester fra Østlandet som går rundt i offshore-jakker på land bare for å vise at de har båt?
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Re: Irritert

Postby mortuss » Fri Feb 04, 2011 8:34 am

Beklager at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt agklausen, men jeg har et annet tema jeg gjerne vil få ut litt aggresjon over.

I dag tidlig, da jeg skulle sykle til skolen i Grimstad, gjorde jeg meg en erfaring om at det å strø veier og sykkelstier virkelig burde bli et satningsområde for Grimstad kommune. Etter å ha sklidd 25 meter nedover sykkelstien (ved å gå ved siden av sykkelen og falle på toppen av bakken), skled jeg attpåtil under autovernet, og nesten ned på bilveien som ligger 5 meter nedforbi der igjen. Hvordan skal det være mulig i denne sykkelbyen? Jeg er jaggu glad jeg ikke er mer enn 21, for det kunne gått katastrofalt!
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Re: Irritert

Postby pissboy » Fri Feb 04, 2011 4:10 pm

Har du piggdekk på sykkelen?
Pissboy
pissboy
Humorist
 
Posts: 1193
Joined: Sun Apr 02, 2006 9:52 pm
Location: Lillehammer

Re: Irritert

Postby mortuss » Mon Feb 07, 2011 10:09 am

Nei, har ikke vært noe stress til nå.. men kan jo vurdere det etterhvert.. til neste år eller noe..
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Re: Irritert

Postby atlecm » Tue Feb 15, 2011 11:44 am

Du høres ikke ut som 21 når du klager på strøing... Har du vurdert brodder?
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Re: Irritert

Postby mortuss » Tue Feb 15, 2011 11:49 am

Jeg klager på at de strør på feil side av isen, ikke på at de strør dårlig.. for det er MYE strø UNDER isen. Men det hjelper jo ikke..
Egentlig klager jeg bare for syns skyld, er jo min egen feil at jeg sykler og seiler avgårde på dette føret. Egentlig.
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Re: Irritert

Postby atlecm » Tue Feb 15, 2011 11:52 am

:)
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Re: Irritert

Postby mortuss » Tue Apr 05, 2011 8:07 am

Har funnet mer å irritere meg grenseløst og uhemmet over nå.

La oss si at jeg oppretter et kundeforhold hos en bedrift, får et kundenummer og oppgir adresse osv. Så finner de ut at jeg bor på to plasser, så jeg må ha et kundenummer til, så de kan skille hvor de skal sende varen jeg bestiller av bedriften.
Etter en tid finner noen ut at det er lite praktisk å ha flere kundenummer på samme person, så de legger de sammen. For mitt forekommende vil dette si at de slutter å levere på det ene stedet, fordi transportøren de bruker sletter leveringen siden den ikke stemmer med adressen som er oppgitt på kundenummeret.

IRRITERT!
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden


Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron