Artig...igjen.

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Postby agklausen » Fri Jun 01, 2007 8:10 pm

Fascinerende. Rett og slett. Dette er produkttesting på høyt nivå :D
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby Pyro » Sat Jun 02, 2007 3:19 pm

Ut med friksjon, lenge leve tyngdekraften!
förvaras utom syn- och räckhåll
User avatar
Pyro
Mr. Über
 
Posts: 1239
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:47 pm
Location: kjelleren

Postby pissboy » Thu Jun 07, 2007 12:34 am

Er det bare meg eller kan man se likheten mellom denne [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zWrNCCx2p5U[/youtube] videoen og denne [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI[/youtube]
Pissboy
pissboy
Humorist
 
Posts: 1193
Joined: Sun Apr 02, 2006 9:52 pm
Location: Lillehammer

Postby Pyro » Mon Jun 11, 2007 7:44 pm

Sier/skriver bare

Ali + båt = HAHAHA!
förvaras utom syn- och räckhåll
User avatar
Pyro
Mr. Über
 
Posts: 1239
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:47 pm
Location: kjelleren

Postby Elise » Tue Jun 12, 2007 1:33 pm

Synes egentlig ikke det var så artig..årets båtsesong er innledet..

Hva synes folket om eksisterende krav til båtførere :?:
Elise
Superposter
 
Posts: 555
Joined: Fri Feb 24, 2006 10:43 am
Location: Kristiansand

Postby atlecm » Tue Jun 12, 2007 8:24 pm

Jeg syntes det var artig. Man må jo for salte svingende kjenne sin egen begrensning. Jeg har selv kjørt galmann med båt siden jeg var...12...13? (dog litt billigere båt), beste læringa som finnes.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby mortuss » Tue Jun 12, 2007 8:36 pm

Heelt enig! Det er det man lærer å kjøre båt av.

Jeg mener alle budre ta seg en tur (uten noen som er redde for krusninger på havet) og kjøre gris for å bli kjet med både egne og båtens begrensninger. Men det går jo an å legg ferden til et folketomt sted, ikke gjennom fiskebrygga :!:

Synes hele opplegget er latterlig, han skal liksom gå foran med et godt eksempel for barna. Dette er IKKE et gdt eksempel..
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Postby sjefen » Wed Jun 13, 2007 1:14 am

Rett og slett bare totalt mangel på kunnskap. OG mangel på innsikt i sin egen kunnskapsmangel... Han har i alle fall i ettertid beklaget det og "lagt seg flat". Båten er jo til salgs, kan sikkert få den billig :p
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter
 
Posts: 849
Joined: Fri Jan 20, 2006 1:56 pm
Location: Bergen

Postby atlecm » Wed Jun 13, 2007 9:20 am

Må bare få presisere; jeg syntes ikke det er noe artig at noen ble skadet, men det var artig at det var Ali som gjorde flausen. Det var bra at det var en kjendis, det blir mye mediedekning av slikt, og man trenger å få satt fokus på det.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby agklausen » Wed Jun 13, 2007 12:23 pm

Ali fikk jo igrunn bare bevist offentlig at han fortsatt er ung (og dum). Men som de sier: All PR er god PR, så han selger nok litt plater på denne også.
Syns det var kjipere med han Rune som fikk båten ødelagt. Kjenner han litt, og han har absolutt ikke fortjent å bli ramma av en annen båt på den båten. Likte dog intervjuet i avisa der han poengterte at Ali bare er en vanlig person og kan gjøre vanlige feil. Litt understatement, kanskje, men læl.

Når det gjelder det med å kjøre gris eller ikke, syns jeg vel ikke det er den beste måten å bli kjent på. Er liksom ingen vits i å lage nye kart fordi "du har vært på alle grunnene som finnes i området" heller. Hvorfor ikke bare kjøre vanlig rundt for å bli kjent, og heller teste båten litt på åpne strekk med lite folk. Det er jo fortsatt forskjell på å kjøre gris og å kjøre idiot.
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby sjefen » Wed Jun 13, 2007 12:31 pm

en liten 10-fots, rød pioner med 4Hk påhengs hadde nok vært tingen for Ali :lol:
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter
 
Posts: 849
Joined: Fri Jan 20, 2006 1:56 pm
Location: Bergen

Postby atlecm » Wed Jun 13, 2007 2:02 pm

agklausen wrote:Når det gjelder det med å kjøre gris eller ikke, syns jeg vel ikke det er den beste måten å bli kjent på. Er liksom ingen vits i å lage nye kart fordi "du har vært på alle grunnene som finnes i området" heller. Hvorfor ikke bare kjøre vanlig rundt for å bli kjent, og heller teste båten litt på åpne strekk med lite folk. Det er jo fortsatt forskjell på å kjøre gris og å kjøre idiot.


Jeg snakker om å lære å føre en båt, ikke om å bli kjent.
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby mortuss » Wed Jun 13, 2007 2:33 pm

Jeg vet ikke hvor alle skjærene er i skjærgården utenfor Kristiansand, men jeg vet hvor fort båten min reagerer og hvodan den reagerer hvis jeg først skulle finne et..
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Postby Kjetil » Wed Jun 13, 2007 4:56 pm

mortuss wrote:Jeg vet ikke hvor alle skjærene er i skjærgården utenfor Kristiansand, men jeg vet hvor fort båten min reagerer og hvodan den reagerer hvis jeg først skulle finne et..

hahaha jeg også, pang og niks mere undervannshus. Håper virkelig ikke du mente at båten reagerer så kjapt at det bare er å svinge unna. Og hvis det var det du mente, ring når du går på skjær.
User avatar
Kjetil
Veldig aktiv poster
 
Posts: 480
Joined: Tue Jun 28, 2005 8:06 pm
Location: Kristiansand

Postby agklausen » Wed Jun 13, 2007 5:00 pm

atlecm wrote:Jeg snakker om å lære å føre en båt, ikke om å bli kjent.

Var vel mer rettet mot Mortens variant av kjentmannskjøring. Men tror fortsatt ikke det å kjøre gris er den beste måten å bli vant til båten sin på. Det bør komme etter hvert. Først the basics, then the fun :wink:
After I saw the light I started to fear the dark.
Before I didn't know about the shadows, but now i know they are there in the dark even though I can't see them.
So I stick to the light
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

PreviousNext

Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron