Karins korte tråd

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hvor mange innlegg bør et forum ha?

Mange (risiko: arbeidsløshet)
6
35%
Passelig (risiko: ting blir greit)
11
65%
Få (risiko: "arbeidsløshet" blant de arbeidsløse)
0
No votes
 
Total votes : 17

Postby Martin » Mon Feb 19, 2007 10:22 pm

MHM, hva er nå det for en mening om noe ?
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby agklausen » Tue Feb 20, 2007 2:47 am

Tror det er den siviliserte versjonen av "A-ha? A-ha!" som er et mye brukt uttrykk på Holmlia Folkehøgskule
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby Chimmy » Tue Feb 20, 2007 9:57 am

Nja, spørs om ikke det er mer (et ironisk) "Ja", som i "ja, du er den eneste som driver med korte innlegg".
Chimmy
Aktiv poster
 
Posts: 129
Joined: Fri Jan 27, 2006 2:29 pm
Location: Omaha, NE

Postby Den spreke kona » Tue Feb 20, 2007 11:04 am

Tydeligvis INGEN som tar hintet. Nå har jeg vært borte siden sist (!) og til og med min nærmeste pårørende har lagt inn det upassende og høyt useriøse innlegget : "MHM". Tror det står for "Må Hirritere Madammen". Lager en tråd for seriøse lange innlegg (gjerne uten punktum og ekstra mange paranteser som sagt) og da finner folk det for godt å diskutere den korte tråden med små korte kommentarer! Ærlig talt.

Og sannelig har ikke jeg også just lagt inn et teit innlegg angående akkurat dette. :roll:
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby Martin » Tue Feb 20, 2007 11:14 pm

Saken er BIFF, vi fryser han ute fra enda et forum, hvilket skal det være denne gangen :?:

Til salg kanskje, eller åpen post ?
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby Den spreke kona » Fri Feb 23, 2007 7:21 pm

Tror det må bli "VOLVO kunnskap" han må ekskluderes fra. Der har han tydeligvis INGENTING å gjøre. Som tidligere annonsert så har vi kjøpt volvo. Det Sveinung IKKE har kunnskap om når det gjelder volvo, er det at det IKKE er lurt å kjøre for nærme fortauskanten (dvs jeg tror han vet det nå). Nå står limosinen pent parkert med 3 vinterhjul og 1 sommerhjul og med bestilling på ny felg og dekk.... Dette var Sveinungs første kjøretur med den "nye" bilen. Håper kilometerprisen blir litt lavere etterhvert....

Sveinung ville gjerne at jeg skulle delta mer i forumet. Mulig han har forandret mening...Har jeg gjort annet enn å slenge dritt? (Håper ikke det...hehe) Har jeg forresten fortalt om da han satt seg fast med 4hjulstrekkerlastebilen sin og måtte trekkes opp av en mindre 4hjulstrekker? :lol:
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby Elise » Sat Feb 24, 2007 8:34 am

Det er godt du kommer med interessante input! :lol: Mulig han revurderer oppfordringen sin nå ja...
Elise
Superposter
 
Posts: 555
Joined: Fri Feb 24, 2006 10:43 am
Location: Kristiansand

Postby agklausen » Sat Feb 24, 2007 7:24 pm

Den spreke kona wrote:Har jeg forresten fortalt om da han satt seg fast med 4hjulstrekkerlastebilen sin og måtte trekkes opp av en mindre 4hjulstrekker? :lol:

Nei, det tror jeg ikke. Fortell oss mer om dette! (og fortell oss mer om fotball...)
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby Martin » Sun Feb 25, 2007 1:47 am

Jeg setter stor pris på all info vi kan få, og at han klarer å ødelegge et degg, og felg allerede er jo imponerende. Jeg gratulerer.
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby Den spreke kona » Sun Feb 25, 2007 6:49 pm

Egentlig ikke så mye mer å si om den fastsettinga, men fotball kan jeg si noe om. Rund og livsfarlig sak som er svært avhengighetsskapende. Det finnes flere grader av alvorlighet, alt fra fare for å slå seg forderva i forbindelse med såkalt "uskyldig vennesparking" til store traumer både fysisk og sosialt på digre gressplener som heller burde vært brukt til soling (og da kunne en spart inn pengene som går til tribuner). De rareste tilfellene (men desverre ikke så sjeldne) av "fotball-syken" er de som får "sofatypen". Det er den alvorligste. Man kan rett og slett bli angrepet hjemme i sin egen sofa. Symptomer er bl.a. muskelsvinn, blodpropp og sosial tilbakeståenhet. Få blir innlagt på sykehus, men mange befinner seg på "gruppe-isolat". Der samles flere med samme sjebne. De lider av å være avhengig av å kikke på ballen på tv. Der flere fotballsyke løper tullete rundt for å flytte på ballen. Det hele begynner trolig med medlidenhet til dem på tv. Etterhvert blir sofatilfellene smittet og får en slags mutasjon (tror det heter det) av syksommen.

Kan en god del mer om fotball, men jeg gidder ikke mer...Blir for dumt å bruker så mye tid på noe sånt.
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby Den spreke kona » Sun Feb 25, 2007 6:51 pm

Hvor mange innlegg kan man forresten ha før man rykker opp i status? Jeg må passe meg for å stige i de gradene...Jeg må holde på beskjedenheten.
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby agklausen » Wed Feb 28, 2007 8:42 pm

For et fantastisk svar om fotball! :lol: Får en mistanke om at du ikke akkurat er storfan
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby Martin » Wed Feb 28, 2007 11:10 pm

Men denne "korte tråden", skal de egentlig handle om alt mulig rart? En slags stat i staten, som den spreke kona skal kommentere alt som skjer på ? Hva er tanken her Frue ?
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby sjefen » Thu Mar 01, 2007 11:56 am

Jeg tror for øvrig byggmesteren har rett når han sier at fruen ikke er så veldig glad i firehjulstrekker-lastebilen hans
Klar for nye eventyr

"Be careful, there's more than enough rope to hang yourself with."
sjefen
Superduperposter
 
Posts: 849
Joined: Fri Jan 20, 2006 1:56 pm
Location: Bergen

Postby Hilde » Thu Mar 01, 2007 1:36 pm

Jeg stiller samme spm som martin. Dette ble en inviklet trå for meg
Hilde
Aktiv poster
 
Posts: 212
Joined: Sat Jan 28, 2006 1:13 am
Location: kristiansand

PreviousNext

Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron