Karins korte tråd

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hvor mange innlegg bør et forum ha?

Mange (risiko: arbeidsløshet)
6
35%
Passelig (risiko: ting blir greit)
11
65%
Få (risiko: "arbeidsløshet" blant de arbeidsløse)
0
No votes
 
Total votes : 17

Karins korte tråd

Postby Den spreke kona » Thu Feb 15, 2007 12:33 am

Føler meg såpass varm i trøya nå (tross alt 6 innlegg) at jeg våger meg på en ny tråd. Kan forveksles med "kort lunte" men ikke "lett på tråden" eller "uten en tråd".

Greit nok at jeg ikke har hatt noe liv i dag (med unntak av bekjentskapet med godteriposen jeg fikk av sveinung), men sånn ellers så har jeg faktisk et liv. Dette er altså en tråd for dem som har et liv. For dem som ikke ønsker å bruke et halvt døgn på å oppdatere seg på siste døgns innlegg. Hvorfor denne unødvendige konkurransen om flest innlegg? Det er jo bare pes. Så her kan det ikke nytte å komme med GPP. Lange setninger og mye paranteser er lov (hvis ikke hadde u.t. blitt kastet ut), men lange tråder kan dere arbeidsløse (bare en antakelse...) ha for dere selv. Umulig å holde seg oppdatert på alt jattet. (sa jeg kort lunte?) :roll: (hadde jo vært greit om dette var den eneste tråden og men er det å være litt VEL varm i trøya?)



Kult. Kan ha avstemming!Det krever ikke så mye lesing...
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby Kjetil » Thu Feb 15, 2007 12:41 am

tar en Klausen for denne " :D "
User avatar
Kjetil
Veldig aktiv poster
 
Posts: 480
Joined: Tue Jun 28, 2005 8:06 pm
Location: Kristiansand

Postby KnutK » Thu Feb 15, 2007 12:41 am

Her synes jeg å spore tegn til generalisering. Min subjektive mening er at det ikke er om å gjøre å sanke flest innlegg. Dersom enkeltpersoner er av en slik oppfattning så må det stå for deres egen, og deres "innleggskonkurrenters" regning. Det vil fra mitt ståsted være feil å legge forumets natur til grunn for en slik påstand.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse....
KnutK
En av JavelForums konger
 
Posts: 1522
Joined: Thu Jan 19, 2006 6:53 pm
Location: Planet Tellus

Postby Den spreke kona » Thu Feb 15, 2007 1:06 am

Dette må jeg komme meg ut av. ASAP. Sitter oppe kl 02 om natta når jeg har vært klar for å legge meg siden kl 19. Pga et forum!Og før jeg får somlet meg ut av denne greia så har 2 stykker svart på tråden min (som forhåpentligvis ikke blir rød for det er så kjedelig. Avstikkere er fint.)og 3 har lagt inn stemme. Og på toppen av det hele så har jeg lagt inn enda et innlegg. HJELP! må ut av dette!!!Jeg blir hekta!!! Men nå skal jeg være avholdene noen dager altså. Lover. Og ikke svar så himla da dere. Da kommer jeg på kjøret igjen.
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby atlecm » Thu Feb 15, 2007 9:31 am

Jammen vi liker jo å ha deg her spreka!
Finnes det en bedre følelse når du har klart å jobbe deg gjennom tre sider med uleste innlegg, oog du begynner å ane at du har kontrollen igjen?
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby elinms » Thu Feb 15, 2007 12:12 pm

Jeg kjenner symptomene, har selv merket en tendens til å bare skulle se litt, og dermed har det gått noen timer. Og her er jeg igjen...
Men det finnes jo værre ting jeg kunne bruke tida mi på; klesvask, støvtørking, snømåking....
Der alle tenker likt, tenker ingen serlig mye
User avatar
elinms
Aktiv poster
 
Posts: 168
Joined: Thu Feb 08, 2007 10:34 pm
Location: Beste vestkant

Postby mortuss » Thu Feb 15, 2007 12:16 pm

klesvask, støvtørking, snømåking....


Blir andpusten av bare å tenke på det.. :wink:
Den som intet våger, intet vinner! Den som intet vinner, burde brukt pengene på noe viktigere..
mortuss
Superduperposter
 
Posts: 752
Joined: Mon Feb 05, 2007 7:20 pm
Location: Hovden

Postby agklausen » Thu Feb 15, 2007 7:42 pm

Det er da ingen verdens ting å være flau eller brydd over å sitte på forum og komme med kommentarer til ting og tang langt ut i de små nattetimer? Har gjort det flere ganger, både på jobb og hjemme, uten at det har ført til noe annet enn tapt nattesøvn. Og sove kan jeg gjøre senere en gang. Langt bedre å sitte her og oppdatere seg på dette og hint. Forøvrig var det fasinerenede å se hvor mye mindre aktivitet det var her i helga, da endel av de som poster mye her var på Hovden og uten nettilgang. Nå har derimot aktiviteten nok en gang tatt seg opp til de gode høydene igjen :wink:

PS: Hvorfor er det bare jeg som henges ut for såkalt "korte innlegg"?
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Re: Karins korte tråd

Postby ...Siri » Thu Feb 15, 2007 7:57 pm

Den spreke kona wrote: Hvorfor denne unødvendige konkurransen om flest innlegg? Det er jo bare pes..

En viktig ting vedr. innlegg er at jeg må ha flere enn Kristin (baardesen) for hun baker bedre kake (synes Knut) enn meg. Skjønne det den som skjønne vil. :roll:
...Siri
Beskjeden
 
Posts: 20
Joined: Fri May 19, 2006 6:58 pm
Location: Krististavangtrondheisand

Postby atlecm » Thu Feb 15, 2007 8:29 pm

agklausen wrote:PS: Hvorfor er det bare jeg som henges ut for såkalt "korte innlegg"?

Det er jo bare du som bedriver med slikt
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby Martin » Thu Feb 15, 2007 10:02 pm

atlecm wrote:Det er jo bare du som bedriver med slikt


Eh, det var et langt et...

Ellers vil jeg gratulere den spreke kona med en helt egen tråd på forumet, også med avstemning og greier. Jeg tror kanskje at denne debatten om hvor mange innlegg en har er noe vi til tider ser, men grunnen til at folk som Klausen dras opp i dette oftere enn andre er vel at han har flest inlegg, og har fått det på ganske kort tid. Jeg personlig anser det som ganske greit å ha mange innlegg da dette betyr at en bryr seg om hva som skjer, og ønsker å være en del av debatten.
Det er jo også spennende og samle innlegg for å få en fetere tittel i heddinga, det vil nok du snart oppdage :)

Men til slutt, innlegg med bare dette; :oops: ; er ikke godt nok, som regel....
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby agklausen » Thu Feb 15, 2007 10:08 pm

Takk for støtten, Martin. Jeg ser på det på samme måten. Antall innlegg viser at jeg vil være med å si noe jeg og. Ikke bare være i medles, men faktisk mene noe om ting og tang. I tillegg til noe generell prating, eller fjasing om du vil. Forum har rom for alt :D
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby mariht » Mon Feb 19, 2007 2:54 pm

atlecm wrote:Jammen vi liker jo å ha deg her spreka!
Finnes det en bedre følelse når du har klart å jobbe deg gjennom tre sider med uleste innlegg, oog du begynner å ane at du har kontrollen igjen?


man må rett og slett aldri logge ut, for hver gang jeg kommer meg inn igjen, har jeg mistet overrsikten og må begynne helt på nytt igjen.. ganske pes
mariht
Veldig aktiv poster
 
Posts: 342
Joined: Tue Feb 28, 2006 12:59 pm
Location: mosby

Postby elinms » Mon Feb 19, 2007 3:37 pm

:ditto Jeg har også problemer med å henge med her inne. Innimellom skjer det ingenting, men så plutselig raser det inn med masse nye innlegg - i alle retninger, og jeg mister helt oversikten.

Har begynt å sove med pc'en på nattbordet... :help
Der alle tenker likt, tenker ingen serlig mye
User avatar
elinms
Aktiv poster
 
Posts: 168
Joined: Thu Feb 08, 2007 10:34 pm
Location: Beste vestkant

Postby The Dude » Mon Feb 19, 2007 8:53 pm

atlecm wrote:
agklausen wrote:PS: Hvorfor er det bare jeg som henges ut for såkalt "korte innlegg"?

Det er jo bare du som bedriver med slikt


mhm
snikreklame--> http://www.tofteland.no
søppel--> blog.sådetså.no
User avatar
The Dude
Veldig aktiv poster
 
Posts: 363
Joined: Sat Jan 28, 2006 2:53 pm
Location: Palmekysten

Next

Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron